KurabiyeninAnnesi123 Anneler grip oldum grip oldugum günden beri bebegim az haraket ediyor bu normal mi hasta oldugumdan kaynakli mi sizce 29 Haftaligim
e_blue_sky_a KurabiyeninAnnesi123 crp çok yüksek ise antibiyotik verebiliyor doktora gidin testleri yapsın
Safiye12 KurabiyeninAnnesi123 bende 28 haftaligim ve 2 gündür gribim hareketlerinde kısıtlama olmadı canım terliyorum çok ben bu normal mo bilmem terleme oluyor mu sizde
poyrazege1503 KurabiyeninAnnesi123 bende 28 im 3 gun ölü gibi yattım fena grip oldum bebis haraket etmiyor azalmisti iyice apar topar dr gittim hersey yolundaydı iyileştim bebek hareketleri kendine geldi bence hissediyorlar ya
Eso51 38+3 uz bende gribim tam aksine bebeğim etkilendigi için çok fazla hareket ediyormuş ama haftalarimiz farklı belki ondan farklılık gösterebilir
KurabiyeninAnnesi123 e_blue_sky_a salı günü kendi doktoruma randevum var ona söylesem o verir mi yoksa acil doktoruna mi gitmem gerekiyor
KurabiyeninAnnesi123 Safiye12 hyr kuzum olmuyor burun akıntım var burun dirseklerim sızlıyor oda bütün yüzüme yayılıyoe😬
KurabiyeninAnnesi123 100924 haraket ediyor ama sakin yavaş haraket ediyor hasta olunca böyle sakinleyince endişelendim
KurabiyeninAnnesi123 poyrazege1503 yorumun o kdr iyi geldi ki anlatamam haraket ediyor ama cok hafif haraketler dha sert haraket ederdi hasta olunca azaldi haraketleri hemde cok hafif haraket ediyor buda beni cok korkuttu🤲🏼❣️
KurabiyeninAnnesi123 poyrazege1503 evet kuzum durmuyor cok şükür gribi de atlattim sayilir kendine geldi minik 🥰🥰🥰