Arkadaşlar araştırma hastanesinde tüp bebek yaptıracağım inşallah yalnız bazı şartlar gerekli sgk da 900 gün prim ödemesi 5 yıllık sgk girişi olması da lazımmıs fakat benim sgk ve bağkur toplam 770 gün ben o gün sekretere dediğimde bir sorun yok olsa sistem hata verirdi dedi dosyam hazırlandı ilaç raporu cıktı iğneye başladım artık bir sıkıntı olmaz değil mi bi konuda bilgisi olan var mı