Bende bu ay elendim kızlar. Normalde 3 günüm vardı adetime öğlen kanamam başladı ama o kadar umutluydumki üzüldüm. Ben normalde adet öncesi çok şiddetli baş ağrısı çekerim , dehşet şekilde tatlı ister canım ve yerim bu ay belirtiler olmadı. Çok garip hiçbiri olmasada baş ağrım olurdu.hayırlısı olsun