Merhaba kızlar 🌸
Psikolojik olarak batma noktasındayım.. biraz sizinle paylaşıp rahatlamak istiyorum 🫠
12 yaşımdayken sol yumurtalığımda 9cm kist vardı ve maalesef kistle beraber yumurtalığım ve tüpü de aldılar, kurtarılma şansı çok az denildi.
Bu yıl ocak ayında tek olan sağ yumurtalığımda tekrar kist oluşmuş ve ameliyat olmam gerektiğini söylediler.. 30 ocak ameliyat oldum.. çıkınca öğrendim ki artık dörtte bir yumurtalığım, yaralı bi tüpüm var ve bunun üstüne anne olma şansımın çok az olduğu söylendi.
Haziran ayında denemeye karar verdik.. doktoruma danıştım, problem olmadığını söyledi.
Adetim düzenli, asla şaşmaz bu bi artı.
Ovulasyon testi yapıyorum, her şey yolunda.. AMH değerim çok iyi
Folik asit ameliyat gününden beri alıyorum.
Psikolojim yerle bir, temmuz, ağustos, eylül her ay negatif testi görünce kendimi çok daha kötü hissediyorum..
Daha önce başına gelen var mı.. tek yumurtalıkla hamile kalan?
Allah kimseye yaşatmasın.. herkes iyi olsun, sağlıklı olsun, attığımız adımlar çiçek bahçelerinden geçsin.
Kocaman sevgiler.