Safiye12 yok hayır suyum fazla şekerim var doktorum ona bile olumsuz yorum yapmıyor tek dediği ağrın sızın artacak erken doğuma hazırlıklı ol ama bebeğin gelişimide iyi stres yapma diyor. Hatta genelde bu olumsuz söylemler için diğer doktorları da eleştiriyor. Stres yaptırıyorlar annelere diye.