Arkadaşlar benim 1. Trimester bayağı ağır geçti bulantı kusma tiksinme keyifsizlik derken hayatım durdu sanki bugün itibariyle 12. Haftaya girdim. Herkes bundan sonra rahatlarsın diyor ama inanamıyorum hep böyle devam edecek gibi bir his var içimde sizlerin tecrübeleri neler ben artık o eski cıvıl halime geri dönmek istiyorum çok yoruldum :(