Leylaaa_46 Kasım 1 de inşallah doğum . Bebek için dış giyim ne alabilirim 0 3 alsam hemen küçülür mu ? 3 6 ay mı almalıyım
Aylaa123 Leylaaa_46 0-3 boyutları aşırı küçük hen 3 6 aldım onu bile belki 3 ay anca giyer içleri peluş olduğu için çok dar duruyor astronotların
Aylaa123 Leylaaa_46 trendyoldan almıstım 2 tane bir tanesinin dışı triko içi peluş diğeride bildiğimiz mont gibi astronot tulum