Sat 15 agustos 13 eylülde erken gebelik testi yaptım negatif 19 unda kaset test yaptım negatif bugün erken gebelik yaptım pozitif sancım ve sırt ağrım var başka herhangi bir belirti yok .Aslında doktor randevusu almadan son kez bir yapayım dedim o şekilde yapar yapmaz belirdi çift çizgi geç döllenme mi oluyor acaba yoksa gebe değil miyim en son yaptığım gebelik testi pyro clinice