Ketii 4 aylık kızımda aynı şey geldi başıma bu 3 gündür. Her seferinde çekiyorum abartısız her ses duyduğumda ne uyuyor, Ne ağzına emzik aliyor , ne yemek yiyor. Aspritorle çekiyorum bende. Ekstra birsey yapmıyorum açıkçası. Yani neler yapılabilir bilmiyorjm ama belki de ben basinda yakaladığım için biraz azalma oldu. Suan hala var bitmiş değil tabi. Çözüm yolları varsa bende açığım