yigitmom_ aynı şekildeydiz Şuan da devlet 38+6 ya gün verdi ,
Bende dua edip uğraşıyorum bi yandan öncesinde gelsin de doğurayım diye Şuan tekirdağdayım Salı günü özelde kontrolüm var 37+5 olucak 38+1 de falan gelsin diye uğraşıyorum valla sonra istanbula dönünce de yine kontrole teste falan devlete gitsem sorun olur mu niye buraya geldin doğurduğun yere git derler mi bilmiyorum ama yani sanmam mecbur muyum ki bide sezeryan günü için arayıp iptal ederim öncesinde olursa ben doğurdum şehir dışındayken geldi bebek falan desem 😅😅😅valla bende araflardayım