Gulnar98 Merhaba.aranizda basindan sagliksiz gebelik gecen varmi?beta hcg-niz nasil ilerlemisti?bende adet gununden once 21di.4 hafta 1 gunlukken 56.2 gun icinde 2 kat yukseldi ama deger cok az gibime geliyor
Leylaaa_46 Gulnar98 beta haftalık belirmez 4 haftalık diye düşünme . 2 güne 1 kan ver 2 kati artış olması lazım . 56 çıktıysa 110 120 ve üstü çıkması gerek bunu bir kaç gün yapmalısın . Ondan sonra doktora gitmelisin