Bende başlicam 36 haftalık olunca 34 oldum dün doktora gittim herşey yolunda .iki hafta sonra gel yine dedi gün verecek muhtemelen .
Zaten 38. Haftalık olunca direk sezeryana alıyorlar öyle dedi doktorum .
Ben zaten yapmiştim büyük temizlik yunlarımı hep yikadım. Ağir işleri yapmiştim ama yinede camlar perdeler vs. Yapmam gerekiyor kendimde yapamam bir akrabayi çağiracam yardima .herkese kolay gelsin Anneler