Gulnar98 ben gebelik beklemiyordum hiç reglim 2 gün geçti evde test yaptım negatif silik bile çizgi yok en iyisi gidip bi kan vereyim içim rahat etsin dedim sonuçlar için e nabıza bile bakmadım o kadar ki negatif geleceğini biliyorum doktora gittm negatif çıkmış dedi aradan günler geçti ben hala regl olmadım ha oldum ha olcam diyorum cunku karnım agrıypr göğüslerşm hassas sonra bidaha gittim doktora a dan z ye tahliller verdim idrar vs beta da bakmışlar sonuc geldi 27000 olmuş hastaneye gittim kese yolk sac gördüm eve geldim şaka gibi birşeydi eğer o gun e nabıza baksam 9 ile öğrenmiş olacaktım bende ama hiç umursayıp da bakmadım 😁