Hilalonvermez 27+3 gebeyim. Ellerimde sürekli uyuşma oluyor. Önceleri geceleri oluyordu sadece ama şuan gündüzleri de oluyor. Uyuşuyor ve şişiyor. Aynı sorunu yaşayan var mı aranızda. Nasıl geçeceği hakkında bir fikriniz var mı?
Rabia5115 Hilalonvermez canım ödem topluyor ya kan dolaşımı ellerde ve ayaklarda ödemden dolayı kan dolaşımı yavaşlıyor ve uyuşma oluyor normal ama sen yinede için rahat etsin kendi doktoruna gidince sor canım
Cansu-2600 Hilalonvermez Ben yaşıyorum ama sizin haftanizdan daha sonra başladı benimkisi şuan 36+5 haftalığım yaklaşık 32-33ten sonra yaşadım bide uyuşuyor o yetmiyor gibi sadece orta parmaklarim kitleniyor. Dün kontrolum vardı sordum normal artık dedi. Bu toplar varya hani egzersiz topları kumlu böyle yumuşak onlardan alıp sık dedi başkada bişey demedim bide soğuk su iyi geliyor bı kaç dakika soğuk suyla yıkayınca rahatlıyor
Hilalonvermez Doktoruma sordum devletin karşılamadığı bi magnezyum önerdi aldım kullanıyorum o da işe yaramadı malesef Rabia5115