skulentizm benim aldığımda ince pamuklu bir kumaş..hastane odaları zaten sıcak oluyor bebek için ısı ayarını olması gereken sıcaklıkta tutuyorlar,anne de emzirme lohusalık derken zaten sıcak basmaları yaşıyor.ayrıca ben sezaryenden sonra çıktığımda üşürüm ameliyathane soğukluğu kan kaybı olacak diye,bu yüzden hırka ve çorap zaten götürürüm ama ilk doğumumda hiç giymeme gerek kalmamıştı.ayrıca bende tesettürlüyüm şöyle düşün,ilk kanama kontrolü olduğu zamanlar zaten oda içerisinde yürünüyor genel olarak.sonrasında açıldıkça zaten pijamaya geçiş yapıyorsun,o zaman da koridorda yürümeye başlıyorsun zaten.herkesin aynı olmayabilir tabiki ama benim tecrübelerim bu şekilde olduğu için ona göre ayarlayarak tercih ettim aldıklarımı.mesela gecelik ve pijamaları kısa kollu tercih ettim ki serum kan alma vs.rahat olsun diye,sabahlıklar uzun kollu zaten sorun yaşayacağımı düşünmüyorum.siz de rahat edebileceğiniz şekilde kendinize göre bulup içinize sinerek alırsınız ve güzel günlerde kullanırsınız inşaAllah🤲🏻🌸