Merhaba temmuz ayında hamile oldugumu öğrenmiştim, beta yükselişlerim 2 günnara ile beraber yükselişlerim sırasıyla; 320-630-1100 dü. Sonra birden 500e düştü ve eokra yavas yavas sıfırlandı.. son regl tarihim 29 agustos. 26 eylülde idrar testi yaptım hafif silik ama belirgin pozitif çıktı.. 27 eylülde kan verdim beta 153 çıktı. Betamın birsz yükselmesini bekleyip o şekilde doktor muaynesi olmak istiyorum sizce ne kadar beklemeliyim? Bu sefer umarım sağlıklı bi gebelik süreci olur🤲🏻 Benzer durum yaşayan varsa bana yazabilir mi? Ve güzel dualarınıza ihtiyacım var🤲🏻