Gebelik okuluna gitmek istiyorum doğum korkularım var daha çok bilinçlenmek istiyorum ve arkadaşlarımdan gidipte faydası olduğunu çok duydum ama kaçıncı haftada gitmem daha mantıklı ve daha iyi olur bilemedim son zamanlar git diyenler oluyor ama son zamanlarda gidipte zorlanan kişiler olduğunuda duydum karın çok büyüdüğü için gidenlerden öneri alabilirim ben 16 haftalık oğluş annesiyimm💖💖