Aysunnnarcn fsh her ay değişiklik gösteren bi hormon, 3-4 ay boyunca takip edip ona göre bi tablo çizmek lazım, çünkü her ay kaliteleri farklı oluyor (döllenme olayı yumurta kaliteli olsa bile meçhul), ben fsh değerim 10 çıkmışken hamile kaldım, o tarz yorumları okuyup hep moralimi bozmuştum, bence doktorunuzu değiştirin, ilk fırsatta neden tüp bebek öneriyor ki, ben tek tüplü olduğum halde doktorum önce aşılama denemek istedi, denedik olmadı, aşılamadan 1 ay sonra kendiliğinden oldu