ertonunannesi23 Hummomy çok düşük çünkü sağlıklı gebelik için doktor bana en azından 100 den yukaei olması gerek demişti yine bilemiyorum
ertonunannesi23 Hummomy hayır geçmemişti 2 gün vardı adetime 2 gun sonra adet oldum doktor döllenme olmuş o yüzden beta yüksek çıkar dedi herhangi bir rahime tutunma olmamış dedi yani döllenmeden kaynaklı yüksek çıkarmış kimyasal gebelikte