Melike2535 Kızlar kanamam yok hala kahverengi lekelenme şeklinde devam ediyo 4 gün önce sağlık ocaginda beta 14 çıktı iki gün önce de özelde 12 çıktı şimdiye kanama baslamasi gerekmez miydi insallah farklı yerlerde verdiğim için düşük çıkmıştır
melegim01_ Melike2535 buyuk ihtimal kimyasal canım bendede oldu beta duserse kimyasal üzülme Allah daha iyisini nasip etsin inşallah
ertonunannesi23 Melike2535 inşallah vardır ama büyük ihtimalle kimyasal gebelik değerlerimiz aynı sizin gibiydi hatta benim 30 du doktor direkt kimyasal dedi onun dediği gibi de oldu
melegim01_ Melike2535 cnm beta 2 güne yüzde 60 artmış olması lazımdı saglıklı gebelik te böyle olur inşallah dedıgın gibidir üzülme hıcbırsey ıcın bende farklı yerlerde yaptım testı önce 22 ıkı gun sonra 16 oldu daha sonra kanama basladı kanama hemen olmayabilir
Melike2535 orkidemm_ Bir_nazenin01 Allah razı olsun çok sağolun bisey sorabilir miyim size ilk sonucum 14 U/L ikinci sonucum 12.6 mIU-ml diye görünüyo yanlarındaki birimler neden farkli acaba biliyo musunuz
orkidemm_ Melike2535 onun önemi yok diye biliyorum hastane referans aralık göstergesi sen bugün de sağlık ocağında kan ver
Bir_nazenin01 Melike2535 o değerler farketmiyor canım önemli olan en son ki verdiğin yerde tekrar ver inşallah artmıştır 🥰
Melike2535 orkidemm_ özelde vericem canım sağlık ocağında gec çıkıyo sonuçlar hem en son özelde vermiştim ordan devam edeyim
Poyraz20_ Melike2535 bnde geçen ay kimyasal geçirdim ondan önce 2 düşüğüm de var kese görülmeden düşüyor ama bnde kan pıhtılaşma sorunu var iğne de vermediler keseyi göremedikleri için bnde napicagimi bilmiyorum
Melike2535 Poyraz20_ bende aynı durumdayım pıhtılaşma var ama kadin doğumcular yok diyip duruyo genetik var dedi kendim coraspin kullanıyorum çünkü iğne yazmıyorlar iki kimyasalım var benimde
Melike2535 ertonunannesi23 ben farklı yerlerde verdiğim için umudum var açıkçası bide kanama olmadı hâlâ bugünkü sonuca göre kesinleşir buyuk ihtimal
orkidemm_ Melike2535 Allah razı olsun canım ben de düşük beta ile öğrendim iki kez kan verdim artış iyi oldu daha da baktırmadım zaten 3. Kez kan istemedi doktorum önemli olan sağlıklı ilerlemesi inşallah
Melike2535 orkidemm_ insallah zaten sağlıklıysa bi kaç güne keseyi görürsün canım kan vermene gerek yok bence de benim için de dua et lütfen 🤲🏻❤️