prens_prenses_annesi Kizlar uyuz oldum tedavi yaptik 1 hafta sonra tekrarliycaz fkat bn kasiniyorum ama yara olmuyo kabarcik olmuyo kuru kasinti var sizce gectiginemi isaret aranizda yardim edebilecek olan varmi
minikmucizem20 prens_prenses_annesi benimde öyleydi canım ben mustella çatlak kremini kullanıyorum biraz pahalı ama kaşıntıma iyi geliyor