Rabia_36 22 gün oldu sezeryan olalı uyuyup uyandığımda ağrı hissediyorum birde arada sanki karnım da bişey var haraket ediyor hissi var böyle karnıma vuruyor gibi normal mi başına gelen var mı
Tuba-M55 Rabia_36 normal canım geçmiş olsun. İç organların anca yerine oturuyor. Gaz veya büyük tuvaletin olduğunda her bağırsak hareketinde aprı hissetmen normal. Hareket hissi de bundan kaynaklı aslında güzel bişey. Bi yandan da rahim küçülmeye çalışıyor
Edaacar-ozkan Rabia_36 doğumdan iki haftan sonra 15 gün sonra falan doktor kontrole çağırmadı mı enfeksiyon da olabilir bende aynısını yaşadım enfeksiyon kapmışım ameliyatta 20 gün hastenede yattım
Rabia_36 Tuba-M55 çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız bende acaba bir sıkıntı mı var diye düşünüyordum 🥰
Tuba-M55 Rabia_36 rica ederim 🥰 korkmaya gerek yok aksine vücut toparlanıyo ne güzel maşallah diyelim 🌸
Rabia_36 Edaacar-ozkan doğum dan on gün sonra gittim hem dikiş aldırmaya hem muayene için herşey normal güzel dedi bir daha gel vs demedi 🤷🏻♀️ultrason ile baktı