Ays-0 Kızlar pazartesi günü doğumum olcak inşallah, ilk gebeliğim sorum başlıkta, birde önerileriniz neler normal doğum yapmış hamisler ağrı sancı esnasında ne yapmam gerekiyor bilgi verirseniz memnun olurumm korkuyorum 🥺
SeymaSimsek Ays-0 bende sonda takılmadı. Ağrıda ve kasılmalarda nefes almak çok çok önemli. Sakin kalıp ebenizi ve doktorunuzu anlamaya çalışın. Allah bir avazda kurtarsın inşallah 🙏🏻
aslhnkrts9 Ays-0 bana sonda takılmadı ama o aparatla tam bebeğin çıkacağına yakın mesanemş boşalttılar
Rabiadefne0105 Ben normal doğum yaptım bir ay önce doğuma çok yakın olduğum anda yani açılmam ve sancım artınca ebe sonda taktı ama ne zaman çıkardı hatırlamıyorum 😃