Rosemihra Geçmişti 2 hafta kadar rahattım yine başladı mide bulantım . Gripte oldum acaba ondan mı :((( ağzımın tadı yok tad duygumda gitti .
Brgmde Rosemihra dün kustum ve ben 19 haftalığım düşün hala prilam kullanıyordum dün içmeyim dedim akşama kadar dayandm aksam kustum ama içmemekte kararlıym böyle böyle alışcam ilaça kalırsam doğuma kadar gider
Zlmm Bende aynıyım ilk 3 ay bulantı kusma hep vardı. 4. Aya girdim rahatladım 2-3 hafta kadar falan rahattım şimdi yine başladı bulantılar. Sebebini merak ediyorum neden tekrar başladı ve hep böyle mi devam edecek :(
Rosemihra Zlmm aa benim gibi olan biri var demek böyle bişey de olabiliyor :( ne güzel rahatlamıştın dimi oh demiştim resmen sevinmiştim
Rosemihra Brgmde Prilamda midemi bulandırıyor evde öylece duruyor hiç içemedim . Bi dene bakalım inşallah bırakırsın . Bu bulantı ne zaman gidecek ya :((
2cocukluana_ Rosemihra tabiki ilaç kullanamıyoruz en azından bitkisel tedavi uyguluycaz kendimize ıhlamur bal onları da yapabilirsin günde 1 bardak olmak şartı ile