metemom_ Liddle_mom yerleşme kanaması olabilir canım stres yapma düşükte kanama daha kırmızı renkte oluyor
Liddle_mom Kucuk_dunyam ben 8 haftaligim duydum cok sukurde gec dollenme oldu ben de daha 1 falan oldu bebegi dinleyeli acaba tutunmadan dolayimi oldu
Kucuk_dunyam Liddle_mom bana yerleşmede olabilir düşük tehlikeside olabilir dedi riske atmak istemedi ilaçları kullanınca kesildi zaten bir daha olmadı sizde gidin lütfen en azından bi danışın
12moom Bu tarz akinti şekilleri doğumlarda her zaman normal kabul edilmiyor bence doktora sormalisin cnm Bi acile görün ihmal etme