Kızlar merhaba. 6.5 aylık bir oğlum var. Korunmamıza rağmen gebe kalma ihtimali olabilir mi? Saçma bir soru olarak gelebilir ancak 17 Ağustos da regl oldum ve adet döngüm düzenlidir normalde. Stres yaptım. Test yapmaya bile korkuyorum. Adet sancılarım da var ancak hiç bu kadar gecikmemişti.