Doğumuma az kaldı bugüne kadar kendim jiletle aldım hallettim bir şekilde, kendim ağda yapamıyorum beceremiyorum bu halimle hiç beceremem. Kuaföre gideyim dedim ama dini yönden çekiniyorum günah olduğu için. Ne yapcam şaşırdım kaldım canımı sıkıyor bu durum. Jiletle alınca hemen geri çıkıyor o yüzden jiletle de alasım gelmiyor. Sizlerin önerileri neler?