Bsrabuse sürekli doktora gidip vajinal muayne olmak düşük riskini arttıyor bence. Bizzat yaşadım. Benden pembe akıntı geliyordu ilk hamileliğimde sürekli vajinal muayne yaptılar ve sonuç kanama arttı ve düşük. İkinci hamileliğim, şuan 10+2 oldum
5. 6. 7. 8. Haftalarda akıntı şeklinde kan geldi. Doktorum bunun çok normal olduğunu söyledi. Herkesin farklı geçiyor. Düşük demek yoğun kanama demek. Eğer ultrasonda çıkmadıysa kanama alanı bence yoğun kan gelmedikçe muayne olma yat dinlen.