Bebeto_ve_annesi Kızlar uni baby sıvı çamaşır sabunu aldım kokusu hoşuma gitmedi tuhaf kokuyor ilaç gibi kokmuş balık gibi yoksa bana mı öyle geldi aranızda kullanan var mı
Rabiul Bebeto_ve_annesi uni baby içeriği temiz değil diyorlar kullanmadığım için bilmiyorum ben siveno ve duru granül aldım
busrasya Bebeto_ve_annesi duru granül aldım ben de bence güzel kokusu da güzel en temizi beyaz sabundur düşüncesiyle aldım
Bebeto_ve_annesi Rabiul ya keşke almasaydim bilmiyodum artık yıkamış bulundum :( herkeste çok tavsiye etmişti
Bebeto_ve_annesi Rabiul bir makineye bı ölçegi doldurup attım fazla mi geldi acaba bilemedim ilk yikamaydi ne kadar koyuyorsun sıvı deterjandan
Alpaslan21 Rabiul teşekkür ediyorum ilk defa anne olucam ve biraz tecrübesizim aklımda uni baby kullanmak vardı iyiki gördüm yorumunuzu