Benimde fikrim yok ilk doğumumda direk su geldi 🫣 şimdi de de ikinci 35. Hafta resmen oradaki kemiklerim ağrıyor belim ikiye bölünmüş gibi . Bu ağrılar ne zamana kadar devam eder acaba doğum belirtisi mi ? Ayrıca annemlerdeyim elime bez akıp toz bile almadım . Anneme diyorum hiçbiriyle yapmayıp bu kadar ağrıya nasıl sahibim ? Oda biraz doğuma bağlıyor . Bilmiyorum çok kararsızım . İlk çocukta kasılma sancı anlıyordum bu o kadar hareketli ki anlamıyorum . Şaka gibi