Nursima6761 28 Eylül Doğum Tarihimizdi ama gelesimiz yok sizde durumlar nedir aynı tarihte doğumu olanlar .
Rabia140 Bende 40+2 aynı durumdayız. Bugün biraz kasılmalarım var ama başka bir şey yok. Onlar da düzensiz zaten bakalım pazartesi kontrolüm var doktorumuz ne dicek.
Nursima6761 @“Rabia140” bende gitmedim doktora akşam sabah gelir diye rahim kaslarım gerilmiş sanki yırtılır casina öyle ağrıyor ki hem Altan hem üsten ağrılar vuruyor düzenli doğum sancısı yok Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Rabia140 Nursima6761 valla aynıyız 😂 bende de aynı ağrılar var hatta karnımda ishal ağrısı gibi ağrı da vuruyor ama sancı yok o olanda düzensiz oluyor. Hakkımıza hayırlısı. Sağlıkla alsak kucağımıza yeter.
Nursima6761 @"Rabia140 yaa bu gece benim demin böyle Altan suyum gelir gibi az bişey çamaşırim ıslanmış Altan elimle afedersin baktimda rahmimde şişmiş ordan altıma işimiş gibi ıslaklık vardı acaba suyum mu azalıyor ?☹️
Rabia140 Nursima6761 onu doltora sor canım bende de çok akıntı oldu öyle bi ara ama suyum değilmiş doktoruma sordum
deryaydin98 Nursima6761 hayırlı olsun hastaneye gittiğinizde açılma mı vardı normal mi oldu doğumunuz yoksa sezaryen mi?