Evet bende çok çektim bu durumdan sol göğsümün ucu içe dönük yani yok gibi küçüklüğümden beri doğumdan sonra masaj yaparak çıkarmaya çalışıyorum sütüm oldu çok şükür ama her defasında çocuk orayı emerken mızmızlanıyodu yada ben huzursuzlanıyodum ucu çıkmıyo diye 1 sene kadar zor emdi sonra istemedi sol taraf kesildi tek göğsümle emzirdim 2.5 sene şimdi gene hamileyim aynı şekilde içine gömük sol taraf kara kara düşünüyorum gerçekten zor Bi durum Bi taraf eksik resmen doktora gittim Bi darbe mi yedin diyo 🤣🤣