SerapTuncer Arkadaşlar doğum yaptım ve 33 günlük bebeğim War 37+4 günlük dünyaya geldi bebeğim.. 1 hafta küvezde yattı solunum yetmezliğinden ilk 3 gün mama ile beslediler bebeğimi sonraki günlerde sütümü sağıp biberonla vermeye başladım ve doktor kontrol ederken bebeğimde sarılık olduğunu söyledi çıkacağımız günün öncesinde mavi ışığa koydular bebeğimi 1 bucuk gün mavi ışıkta kaldı bebeğim 😞 Çıkacakkende doktor sarılığının sınırda olduğunu söyledi teninin renginden belliydi zaten sarılığı😞Ve hala anlatamadı😥Kontrol için hastaneye gittiğimizde 11 mg çıkmıştı yüksek dediler ve ondan 2 hafta sonra gittiğimizde 8 e düşmüş dediler cok üzülüyorum 😢 Ne kadar sürer aceba bu sarılığı 😔😥😭☹️