Kızlar az önce yazı okudum. Emzirirken vücut bazı kadınlarda yumurtlamayı baskılayıp süt hormonuna yöneliyormuş . Çocuğum 2 yaşında hala emiyor bıraktırmadım. Yok artık dedelerde hala sütüm çok fazla . Oğlumda sık emiyor . Bu ayda yumurtlama göremedim acaba emzirdiğim için olabilir mi
Doktora gittim sorun yok gebelik için demişti ama emzirme kısmı yeni aklıma geldi
