Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun..Açıkçası ben hiç bir bitki çayını önermiyorum..Gebelikte sadece parola izin var ama onuda doktorunuza danışmadan içmemenizi öneririm..Bol su bol dinlenme..Öksürük çok olursa prospan şurup ateş ve baş ağrısında da parol ama doktorunuza danışarak..Bu haftalarda vücut hastaymıs gibi hissettiriyo çok baş ağrısı oluyo vs normal bi kaç güne geçer diye düşünüyorum..Onun dısında hep idare etmece mecburen☺️