MrsKiss Bir kaç güne sezaryanım olacak ama grip oldum geçmesi için bana dua eder misiniz zaten sezaryan ağrısı bilmem ne derken fena halde şifa kapmışım bebeğim doğduğunda ona geçmesin bir an önce toparlanayım elimden gelen herşeyi yapıyorum iyileşmek için lütfen benim için dua eder misiniz ?
Bigsecret3 MrsKiss inşallah Allah şafi ismi ile sifani verir canım evladına sağ salim ikinizde birbirinize saglikli bir şekilde kavuşursunuz 🥰
xEndless MrsKiss Rabbim Şafi isminin hürmetine şifa versin bebeğini sağlıkla kucağına al bol bol doğal yoldan c vitamini tüketmeye çalış
Hazal0113 MrsKiss Rabbim Şafi ismiyle şifa versin Tez zamanda sağlığına kavuşursun inşaallah hayırlısıyla bebişini kucağına alırsın🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤍
Semamamy Kuşummm öncelikle saglikla al bebisini kucagina , hamilelerin duası kabul olurmus Allahım yardımcın olsun bir çırpıda al yavrunu kucagina , insallah gribin geçer ck gecmis olsunn 🥹🤲🏼