Bhrmolo en çok ta ben yaşadım her doğumumda biz koyalım ay yok şu olsun bu olsun falan. Dedim ki kusura bakmayın ama siz kendi çocuklarınızın ismini kendiniz koydunuz müsadeniz olursa bende kendi çocuğumun ismini kendim koymak isterim. Ve öylede oldu hepsini kendimiz seçtik beğendik ve koyduk. Olması gereken bu bence