gezentianne aynı kendimi gördüm sizde:)
Barut gibiyim hatta bu konuyu bir kaç kez buraya yazıp yazıp tam yayınlayacakken sildim sanki ne yazsam eksik kaldı gibi gelmişti. Benimde ikinci gebeliğim bunda bi aydınlanma yaşamış gibiyim, bütün bana yapılan haksızlıklar, insanların vefasızlıkları , saçma sapan konuşmaları hiçbirine tahammülüm yok bazen gördüğüm telefonu günlerce açmıyorum. İnanılmaz sinirliyim hep gerginim 33.haftadayim benimki geçmedi açıkçası inşallah sizinki geçer. Artık karnım taş gibi oluyor üzüldüğüm için sakin kalmaya çalışıyorum bi çok insanla ilişkim kesildi eşim böyle giderse etrafımızda kimse kalmayacak niye böylesin diyor