Kızlar merhaba 6 haftalıkta doktora gittim sol yumurtalığımda kist gördü ve kanama alanıda gördü kese boyutu 0.74 tü , şuan çok karnım ağrıyor ve sırtıma vuruyor süt kesiği gibi pütürlü beyaz akıntım çok fazla aynı durumu yaşayan var mı ?
Bu arada bir önceki gebeliğimde bebeğin kalbi durmuştu