Hikayenin en başından başlıycak olursak ocak ayında adet düzensizliği ile gittiğim kadın doğum doktorundan hamile olduğum haberi ile döndüm eve çok şaşkındık, günleer günleri kovalarken düşük riski, enfeksiyon, bebeğin kalbinde parlaklık vs derken gebeliğin sonlarına doğru yaklaşırken 26 haftada bebeğim baş aşağı pozisyonu almıştı bile mükemmel normal doğum için bebeğim hazırdı.ona her dokunduğumda pamuğum diye sevdim karnımı pamuk kadar narindi ve ismi belli değildi.. İlk bebeğim 38+4 de gelmişti doktorumda tahmini o tarihlerde olur dedi.. Cuma günü 27.09.24 de alt tarafımda ağrı ve baskı hissediyordum ikindin oğlumla yürüyüşe çıktık , top oynadık vs derken bel ağrısı şiddetlenince doğumun yakın olacağı hissi içimi ay gibi aydınlatmıştı. Oğlumu uyutup evin son işlerini halletmeye koyuldum, vucut temizliğimin üzerinden geçtim kaş bıyık aldım derken altımda bir ıslaklık hissettim tuvalete gittiğimde gördüğüm mercimek tanesi kadar olan nişan ile ilk defa tanışıyordum, ilk doğumum su gelmesi ile olmuştu çünkü. Ardından eşim geldi işten yemeğini hazırladım ardından ona kahve kendime de ahududu yaprağı çayı demlemiştim günümüzün nasıl geçtiği hakkında konuşurken alt tarafımdan akan birşey olduğunu hissettim ve gördüğüm şey sanki adet kanamasıydı.. tabi bu arada benim sancılarım 12 dk bir gelmeye başlanmıştı bile ve doğal sancı asla dayanılmıyacak birşey değilmiş. Öyle böyle derken eşim duşa girdi ben duşa girdim hazırlandım duşta 15 dk kadar kaldım ve baya rahatlamıştım duştan çıktığımda sancım 8dk da bir gelmeye başlamıştı. Hepimiz hazırdık valizimizi pusetimizi aldık ve evimize artık bir bebişle döneceğimiz gerçeğine odaklandık ve gözlerimiz dolu dolu evden çıktık çünkü bu hissin tarifi yoktu.. Saat 00.45 civarındaydı. Eşim dörtlüleri yaktı adeta yolları kazıyarak gidiyordu baba olmaya.. Yolda sancılarım 5 dk ya düşmüştü ama hâlâ doğum sancısı olduğuna inanamıyordum suni sancıdan sonra.. Tekerlekli sandalyeye atladım eşime sür şöför baktıralım bakalım kaportaya kaç cm olmuş ne zaman gelecek gerçek doğum sancısı mı neci bu yaşadığımız? Odaya girdiğimizde saat 1di ve ebe muayene etti ve 4.5 cm açıklığım vardı ama bebiş kanalda değildi..Nst çekildi, takı iç çamaşır çıkarttım ve sancımı çekip bebeğime kavuşmak için elimden gelen herşeyi yapmaya hazırdım.. kendi sancılarımla saat 4e kadar yaklaşık 8 cm e gelmiştim ama bebişin kafası kanala yerleşmiyor ve açılma ilerlemiyordu ardından suni sancı yapıldı ve geçmiş olsun yatak demirlerini ısırmaya hazırdım.. Doktoruma haber verildi doktorum geldi suyumu patlattı suni sancıyla beraber ben yere göğe sığamıyordum, sancı geldikçe ebemin ellerinden tuttum ve çömeldim şaftım kaymıştı artık. bir an önce kavuşmak istiyordum minnoşuma.. her sancı geldiğinde inşirah suresini okudum ve rahatladım en sonunda o an gelmişti kakam var geliyooor diye bağırdım ve ebe kontrol etti tam açıklık gidiyoruz🙏 allahım mükemmel kulaklarımın duymak istediği o kelime “tam açıklık doğumhaneye gidiyoruuz” yatağa yattım doğum haneye indik karanlık ve buz gibi hastanenin koridorlarından geçerek doğum odasına girerken gelen ıkınma isteği ile beraber “galiba altıma işiyoruuum özür dilerim” dedim ve çatala çıktım. Hadi mine kesmeden ıkın tam açıklık kesi olmadan güzel bir doğum yapalım.. Var gücümle ıkınarak bebeğimle kavuşacağım ana odaklandım, çenemi gögsüme dayadım ve 1 dk boyunca hiç kesmeden ıkındım. Bunu yaklaşık 5 kere tekrarladıktan sonra saat 05.26 Dünyalar güzelim kollarımda hayatının ilk dakikalarını yaşıyordu.. Ingaa Ingaa diyerek geldi kucağıma ve sesimi duyduğu anda gözlerini açıp bana baktı ve sustu.. Allahım ne yücesin ne rahmetlisin.. İlk temas edildi ve çocuk doktoru ilk muayenesini yaparken benimde plesentam doğdu ve dikişlerim atıldı sağolsun doktorum doğum kadar dikişime de önem vermişti estetikli dikiş yapmıştı.. Dikiş bitti bebiş hazır babamız geldi ve o an buluşma anı eşim bebeğe doğru değil bana doğru geliyordu ah kalbimin köşesi canım aşkım sancı çekerken beni öyle gördüğünde kahrolmuştu. geldi beni öptü ve bebeğe bakmak sonradan geldi aklına ve bebişi aldı kucağına bi kaç kare fotoğraf çekildikten sonra beni aldılar ve bebişimle 9aylık hasretle koyun koyuna odamıza çıktık. İlk emzirme ilk tanışma yeni bedenim ikinci kez annelik hayatımın 2 çocuklu ilk saatleri çok özeldi.. Ben gözümü pamuğumdan ayıramazken gün çoktan aymıştı.. Ve annem oğlumla beraber geldi.ah ilk göz nurum kardeşiyle tanışmak için minik adımlarla kaygılı bakışlarla odaya adımını atmıştı bile.. önce kafasına sonra göbeğine dokundu güldü ve sonra benim göbeğimi sevdi 9ay boyunca yaptığı gibi annem bebiş geldi karnımda değil artık dedim evet haklısın sadece yemek var dimi dedi ah evlatlarım benim doğururken aklımda zihnimde sürekli rabbim evlatlarımı hayatlarına hayırlı eyle diye dua ettim.. Bu arada 52 cm 3540 gram doğdu pamuğum.. Sabaha yakın doğurdum ikindin taburcu olduk evimizdeyiz yeni hayatımıza alışmaya adapte olmaya çalışıyoruz. Rabbim isteyen herkese nasip eylesin inşallah..🫂🧿🤗