Merve-betul Ftma4 ben kullandım ama çöp😏 gonalf bile kullandım yumurtlama tedavisinde ovutrelle falan işe yaramadı
Beyza_12 Ftma4 4 yıl önce kullandım adetin 2. Günüydü sanırım başladım 5 gün kullandım sabah akşam 6. Gün kontrole gittim bı tane yumurtam 19 mm olmuştu 1 gün var 1 gün yok ilişki planı verdi doktor ona uyduk tekrar adet olmadım hamile kaldım 🥰
beyazmelegim Ftma4 4-5 sene önce kullanmıştım yanlış hatırlamıyorsam adetin ikinci veya üçüncü günü başlamıştım 5 gün sabah akşam içip bırakmıştım ama doktor kontrolünde kullanmak gerek yoksa kist yapma ihtimali var bilginiz olsun ama çok iyi bir ilaç
Ftma4 beyazmelegim doktorum yazdı adetin 2. Günü başladım 7 gün boyunca kullandım 8. Gün değerlendirme günüydü ama olmadı
Merve-betul Ftma4 pcos 😄 doktorum bunu bilip bana demeyip üstümde ilaç denemiş gibi bişey olmuştu doktoru hastaneyi komple değiştirdim o sene hamile kaldım 🙂
Ervaidil Ftma4 ilk kullanmada general +çatlatma iğnesi oldum ve çok şükür 21 haftalık hamileyim sormak istediğin birşey varsa sor canım
tatlibebegim_ Ftma4 femara kullandım aşılama oldum tutmadı 2.aşılamamı olmuştum onda da iğne kullandım hamile kaldım, iler derecede pcos var bende tek başına asla yumurtlama olmazdı adet bile olmazdım anca söktürücülerle oluyodum