Gunduzanne Kızlar 22 haftalık hamileyim bebek hareketlerini göbek deliğimin biraz altında hissediyorum ortada değil yani sizce normal mi
Nart Gunduzanne bende 18+1 haftalığım 10gündür hareketlerini hissetmeye başladım ama çok alt kışımda hissediyorym ve çok korkuyorum sanki bebek en uçta hareket ediyormuş gibi geliyor
KurabiyeninAnnesi123 Gunduzanne normal cnm 24 den sonra yukari cikmaya başliyor 24 den sonra karninin her yerinde hissede bilirisn 29 haftaligm bugün hep kasiklarimda hissettm bazen her yerde geziyor keyfine göre kanama su sancı falan olmadgi sürece endişelenicek birsey yk evham yapma☺️
Gunduzanne Nart heh evet işte resmen vajinamın üstü diyorum ki nekadar yakın allah korusun çokmu aşağıda diye
KurabiyeninAnnesi123 Nart normal cnm 24 den sonra yukari cikiyor bebişler rahim dha aşşagida oldgu icin orda hissediliyor
Nart Rukiisss bu benim ikinci gebeliğim ve zayıf biriyim onunnda etkisi olabilir tekme seklinde hissetmiyorum tabi ama nasıl desem kalp atışı gibi içerde birşey kayıyor gibi hosdediyorum
Nart Gunduzanne siz kaç haftalıksınız ya benim resmen vajina kemiklerim ağrıyor özellikle hareket edince çok korkuyorum normal mi acaba
gaydirigubbakcemilem Gunduzanne evet kesinlikle öyle. Ben ilk bebeğimi 15+3 te hissettim şuan 14. Haftadayız bundada hissetmeye başladım kaymaları.
Emos42 Gunduzanne Ben 28 haftaya kadar çoğu zaman tekmeleri hareketleri vajinada hissettim çıkacak gibi oluyordu canımda yanıyordu bebeğin pozisyonu ile alakalı demişti doktor bebek büyüdükçe yukarıya çıkıyor merak etme
Nart KurabiyeninAnnesi123 ayy inşallah öyledir peki vajina kemik ağrısı normal mi? Hareket edince sankı kemiklerim çıtırdıyor ağrıyor pelvis kemiğ mi desem ayırt edemiyorum
aslaninannesi7 Gunduzanne bende öyle hissediyordum hep dün kontrole gittim bacak kısmı oradaydı doktor normal dedi
2633 Kızlar benim ikinci gebelik 16haftadan itibaren düzensiz şekilde hissetmeye başladım ama şuan 20.haftamdayim çok guclu bı hareket hissetmiyorum hala ara ara tekmeliyo duruyo bide sürekli sağ kasığımın arasına giriyo sizinde öyle mi
KurabiyeninAnnesi123 Nart onu ben yaşamadm kuzum istersen doktoruna bildir bu durumu ona göre takviye falan yapar