vesonradedimkii allah yardımcın olsun rahat ol ve sakin kal ağrı acıların sonunda mis kokulu yumuş elleri olan bebişin kucağında olacak🥲💗
Kelebegimmm Allah yardimcin olsun❤️doktoru dinle talimatlara uy heyecan yapmamaya calis.cekecegin sancilarin gecici oldugunu dusun.bebegin dogdukdan sonra cok guzel bir rahatlama ve mutluluk hissi ile bas basa kalacaksin☺️❤️
Duygx Arkadaşlar tesekkur ederim iyi dualariniz icin sukur sabah 06:00 da kendi sancimla dogurdum Allahim kimseyi o yolda koymasin bende elendim cok şukur 🥺❤️❤️🧿