Masal2021 Hanımlar 7.3 um özele de gittim ne bebek ne kalp atışı vardı pazartesi yine gidecem bı kaç gün araya girecek bu sürede bebekte çok fazla gelişme olurmu sizce
Shylaaa Masal2021 yolk saç var mıydo kese içinde yuvarlak bir halka. Belki de geç döllenmedir güzel düşünün güzel olsun 🌸
Shylaaa Masal2021 resimde 5w2d yazıyor ama sanki yanlış mı okudum küçük kutu içerisindeki yazıyı ya da çam s mi?
Shylaaa Masal2021 kesenin hangi hafta ile uyumlu olduğunu gösterir. Eğer 5+2 iseniz normal bebeğin olmaması ve kese boyutu
aslyalm Shylaaa ya kese 12.9 6+2 ama bizde bebeği goremedik normal mi sizce kesenin içinde herhangi bişey görünmüyor
Shylaaa aslyalm sizin sol alt köşede var gibi ama sanki. Erken bence daha ben de 5+6 da sadece kese gördüm 7+6 da kalp atışını dinlemiştim