Herkese iyi geceler kızlar benim size sorum olacaktı çok affedersiniz 3,4 gündür özel bölgem çok kaşınıyor 22-3 haftalık hamileyim bu normalmi ama çok kaşınıyor rahmin içi çok yanıyor kasimaktan kaşımak istemiyorum ama tutamıyorum kendimi he bide tatlı kaşınıyor kasidigim zaman kasidikca karşıyayım geliyor ama çok Cnm acıyor yanma kızarıklık ve kaşıntı çok var ne yapmam gerekiyor önereceğiniz bir krem varmı benim gibi bu durumu yaşayan varmı cevap verin lütfen…