Merhaba kızlar. 32+3 haftalığım ama kilo olarak 1566 kg 1-1.5 boy olarak 2 hafta geriden gelirmişiz :( Aranızda bu durumu yaşayanlar var mı. Varsa nasıl sonuçlandı veya ne durumdasınız? Sağlık olarak çok şükür bir sorun yok ama gidişat beni korkutuyor 1 hafta geridendi şimdi 2 ye kadar çıktı. 3 e doğru giderim diye çok korkuyorum. Kesem geç oluştuğu için ilk haftalarda zaten beni 1 hafta ileri atmıştı doktorum. 7 şubat ilk adet tarihimken 14 şubata atmıştı. İlk zamanlar ailelerde uzun boy yok, kilo desen minyon olsun minicik ne tatlı yeter ki sağlıklı olsun dedim kendimi avuttum ama sonradan moralim çok bozuldu. Ben ilk kendimi suçladım benden kaynaklı sandım ama doktorum benlik olmadığını, sola yatmam gerektiğini, plasentanın ilk oluşumuyla alakalı bir durum olduğunu söyledi. Haftaya kontrolum var Ben yine de kefir-muz-ceviz vs yiyerek toparlamaya çalışacağım..