Bsranurr Kizlar oncelikle hepinize meraba 😊😊38 hafta doktor kontrolum vardi disarda da cok guzel kar yagiyordu esimle saat 1 de kontrole gittik doktor acilmam var mi diye bakti acilmam yoktu nts de agrim cikmisti doktorum boyle giderse haftaya normal dogurursun dedi cok sevinmistim neyse hastaneden ciktik esim ben ve gorumcem resim cekindik bebegimin son ihtiyaclarini aldik felan yemek yedik eve geldik ben cok halsizdim yattim esim evleri toparladi temizledi ne olur ne olmaz diye sonra ben kalktim karnimda bir gaz sancisi bacaklarima agda yapiyim sonra dusumu aliyim dedim agda makinesini fise taktim o isinana kadar bi tuvalete gidiyim dedim tuvalete gittim cok fazla bir sekikde benden kan gelmeye basladi ve asiri derecede karbim da bir agri tuvalette bagirmaya başladım ve cok korkuyorum cok kan geliyor kayin validemi cagirdi esim cok telas yaptilar beni oyle gorunce taksi cagirip hastaneye gittik cantamizi felan aldik ben agliyorum titriyorum beni sedyeye yatirdilar kadin asagi tarafima parmagini soktuktan sonra daha cok kan gelmeye basladi doktorumu arayip gelmesini ve acil sezeryana alinmami soylediler basimda birsuru hemsire biri sonta takiyor biri damar yolu biri nts bakiyor biri ustumu cikartyor biri karnıma jiletle tuylerini aliyir tek tek yapkn diye bagiriyorum cok korkuyorum diyorum neyse heesey bitti ameliyata goturduler ilk bebegim haliyle korku da var belden igne yaptilar yatirdilar beni ben tir tir titriyorum ben korkuyorum beni uyutun dedim sonrasini hatirlamiyorum gozumu açtım karnimda bir bosluk bebegim nerde dedim onu goturmusler cok kan yutmus eger 10 dakika gec gelsek bebegimi kaybedecekmisim kuveze almislar 3 gun kuvezde yattik oglum sezeryan dogum sonrasi benim cok zoe gecti ama sukur atlattik bugun 10 gunluk olduk biraz uzun oldu ama benim hikayemde boyle isde 😊😊 💕💕💕💕
yavrularim2019 Bsranurr göbeğindeki tüyleri niye aldılar bende sezeryanla ameliyat olcam skintimi oluyormuş karnında ki tuyler
Bsranurr yavrularim2019 sadece sezeryan kesilcek yeri jiletlediler bilmiyorum sorun oluyor galiba ilk defa gordum ben de bilmiyordum
Ceylanim Bsranurr hayirli olsun bayaga stresli olmus ama neden karninizdaki tuyleri jiletle aldilarki entremasan 🙄🙄🙄 ozel bolgeyo duymuştum ama göbeği ilk defa duyuyorum 🙄🙄🙄
Bsranurr Ceylanim beb de duymamistum canim daha once de kesilecek yeri jiletle aldilar cok saol bu arada 😊