Can hastanesi Özden Varol’a gidiyordum 8 ay önce doğum yaptım normal doğum planlarken bebek kakasını yaptığı için acil sezeryana aldı pazar günüydü ekip yoktu hemen 15 dakika içince ekip hazır oldu ve süreci doktorum çok hızlı ve başarılı yönetti sezeryandan sonra hiç bir sorun yaşamadım dikişlerimde vs. Devamlı ayakta gezdim çünkü bebeğim kakasından dolayı küveze alınmıştı süt götür getirler derken hiç yatmadım aşırı hızlı iyileşme yaşadım çok anaç biri gönülden tavsiye ederim 😊🙏🏻