Kek İshal doğum belirtisi kendimden biliyorum neden diyecek olursanız ben de 1. Gebeliğimde 39 + 0’da doğum yaptım normalde doktorum 27 Temmuz 30 Temmuz’da doğum olacağını söylemişti ama ben 25 Temmuz’da doğum yaptım 25 Temmuz gecesi ishal oldum ishalle birlikte karın ağrısı başladı İlk doğum olduğu için tecrübesizdim ben sanıyordum ki ishalin karın ağrısı meğerse sancıymış doğum başlamış anlamadım sancılarım düzenli bir şekilde geliyordu ama nedense doktora gitmemekle inat ettim en sonunda nişan geldi yani kanamam oldu hastaneye gittim ve 6 santim açılmam vardı doğum başlamıştı sizi korkutmak istemem ancak ishaliniz devam ediyor ve sancılarınız varsa beklemeden bir kadın doğum aciline veya kadın doğum doktorunuza başvurun derim