Tictack Merhaba annem birkaçtane 0-1 ay tulum almış 50 cm yazıyor üstünde, acaba 52 53 cm doğsa bebeğim bu tulumlar hiç olmaz mı ona? Kullanan var mı? Kalıpları büyük diyor ama emin olamadım.
MorKelebek54 Tictack bildigim kadariyla onlarin cm leri oluyo. Yani 0 1 ay reyondakilerin ueosi ama boy cm leri farkli olabiliyomjs bi tandigimda oyle demisti bana ben cok tulum almkstim bunlar olmaz bebege demisti 0 3 ay ama dedim o da cm lerine bakarak al demisti ne kadar dogru bilmiyroum ama isterseniz magazaya gidin bu bakim olmadi degistirin
bahocum Tictack benim kızım 47 cm doğdu 2 aylık şu an 55 cm falan oldu. Yeni 56 cm olanlara geçtim. Ayaklı tulum değilse kısalsa da giyiliyor evde. Hellobaby kullanmadım ama o yüzden onları bilmiyorum.
Alynq Tictack ilk 1 hafta belki giyer ama sonra giydiremezsiniz. Değiştirebiliyorsanız 0-3 aylık ile değiştirin 1 2 ay kullanırsınız